۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
Rate this post

نمودارقیمت بیت کوین بعد از اینکه نتوانست محدوده مقاومت ۲۸۸۰۰ دلاری را از پیش رو بردارد، یک اصلاح نزولی را شروع کرد. قیمت این ارز دیجیتال درحال حاضر در زیر ۲۸۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ معامله می‌شود. در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD یک خط روند نزولی به همراه مقاومت نزدیک به ۲۸۲۵۰ دلار در حال شکل‌گیری است. اگر قیمت موفق شود از سد مقاومت ۲۸۳۰۰ دلاری عبور کند، این جفت می‌تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین تلاش میکند تا از ناحیه مقاومتی ۲۸۸۰۰  دلار بالاتر برود. این ارز دیجیتال نتوانست انرژی لازم برای این افزایش را جمع آوری کند.

در پی این موضوع کاهش قیمتی به زیر سطوح ۲۸۴۰۰ و ۲۸۲۰۰ دلار مشاهده شده است. فروشندگان موفق شدند قیمت را به زیر سطح حمایتی ۲۸۰۰۰ دلار برسانند. بیت کوین قبل از حضور خریداران حتی تا قیمت ۲۷۸۱۳ دلار معامله شد. قیمت این ارز اکنون کمی بالاتر از این کف قیمت است و نزدیک به ۲۸۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

نزدیک‌ترین مقاومت محدوده ۲۸۲۰۰ دلار است. همچنین یک خط روند نزولی به همراه مقاومت نزدیک به ۲۸۲۵۰ دلار در نمودار یک ساعته جفت BTC/USD در حال شکل‌گیری است.

مقاومت اصلی پیش رو در نزدیکی منطقه ۲۸۳۰۰ دلاری قرار دارد. این سطح نزدیک به ۵۰% فیبوناچی اصلاحی ریزشی از ۲۸۷۹۲ به ۲۷۸۱۲ دلار است.

مقاومت اصلی در حال شکل گیری نزدیک به قیمت ۲۸۴۰۰  دلار یا سطح ۶۱.۸% فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی از ۲۸۷۹۲ دلار به ۲۷۸۱۲ دلار است. شکسته شدن سطح ۲۸۴۰۰ دلار امکان دارد باعث شروع یک روند صعودی تازه به سمت منطقه مقاومت ۲۸۸۰۰ دلاری باشد.

همچنین دراینجا بخوانید؛ صعود قیمت اتریوم و احتمال افزایش به 2000 دلار

مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۲۹۲۰۰ دلار قرار گرفته است که بالاتر از آن قیمت می‌تواند تا ۳۰۰۰۰ دلار افزایش یابد. هر گونه صعود بیشتر ممکن است منجر به آزمایش منطقه مقاومت ۳۱۲۰۰ دلاری گردد.

سناریوی ریزش قیمت

اگر نمودار بیت کوین نتواند سطح مقاومت ۲۸۴۰۰ دلاری را بشکند، ممکن است روند نزولی دیگری را آغاز کند. نزدیک‌ترین حمایت در صورت کاهش قیمت، منطقه ۲۷۸۰۰ دلار می باشد.

حمایت اصلی در نزدیکی محدوده قیمت۲۷۵۵۰ دلار یا کف قبلی قرار دارد. این سطح ممکن است قیمت را به سمت حمایت ۲۶۵۰۰ دلاری هدایت کند.

بررسی اندیکاتورها

MACD یک ساعته: MACD اکنون در منطقه نزولی در حال کاهش است.

RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی): RSI برای BTC/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.

سطوح پشتیبانی اصلی: ۲۷,۸۰۰ دلار و به دنبال آن ۲۷,۵۵۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی: ۲۸۳۰۰ دلار، ۲۸۴۰۰ دلار و ۲۸۸۰۰ دلار.

منبع: Newsbtc