۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
5/5 - (1 امتیاز)

قیمت سولانا بالای سطح ۲۴ دلار علائم مثبتی را نشان می‌دهد. در حال حاضر نزدیک به ۲۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ معامله می‌شود. در نمودار چهار ساعته جفت SOL/USD خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۲۴.۸۰ دلار شکسته شده است. اگر منطقه مقاومت ۲۶ دلار از پیش رو کنار برود، این جفت می‌تواند به حرکت صعودی خود ادامه دهد.

تحلیل تکنیکال سولانا

پس از کاهش پی در پی، قیمت سولانا در نزدیکی منطقه ۲۲.۷۵ دلار حمایتش شکل گرفت. این ارز دیجیتال تا ۲۲.۷۰ دلار معامله شد و به تازگی یک موج بازیابی را آغاز کرده است.

قیمت به بالای سطح مقاومت ۲۴ دلار و ۲۴.۵۰ دلار صعود کرد. در نمودار چهار ساعته جفت SOL/USD، خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۲۴.۸۰ دلار شکسته شد. این جفت به بالای سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی از ۳۲.۴۲ به ۲۲.۷۰ دلار صعود کرد.
سولانا
سولانا اکنون نزدیک به ۲۵ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ معامله می‌شود. در جهت صعودی، نزدیک‌ترین مقاومت سطح ۲۵.۹۰ دلار است. اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۶ دلار قرار دارد. شکست مقاومت ۲۶ دلار ممکن است قیمت را به سمت مقاومت ۲۸.۸۰ دلار سوق دهد.

سطح ۶۱.۸% فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی از ۳۲.۴۲ به ۲۲.۷۰ دلار نیز نزدیک به سطح ۲۸.۸۰ دلار قرار دارد. هر گونه صعود بیشتر ممکن است قیمت را به سطح ۳۰ دلار برساند.

سناریوی روند نزولی

اگر سولانا نتواند مقاومت ۲۶ دلاری را از پیش رو بردارد، ممکن است دوباره شروع به نزول کند. نزدیک‌ترین حمایت در صورت نزول، ۲۴.۸۰ دلار و خط روند است.

اولین حمایت اصلی نزدیک به سطح ۲۴ دلار قرار دارد. در صورت شکسته شدن این سطح، قیمت می‌تواند تا حمایت ۲۲.۷۵ دلار کاهش یابد. در این صورت، خطر نزول‌ بیشتر به سمت حمایت ۲۰ دلاری در کوتاه مدت وجود دارد.

اندیکاتورها

MACD چهار ساعته: MACD برای SOL/USD در منطقه صعودی در حال افزایش است.

RSI چهار ساعته (شاخص قدرت نسبی): RSI برای SOL/USD بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطوح حمایت اصلی: ۲۴.۰۰ و ۲۲.۷۵ دلار.

سطوح مقاومت اصلی: ۲۶.۰۰ ، ۲۸.۸۰ و ۳۰.۰۰ دلار.

منبع: Newsbtc