۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
3/5 - (2 امتیاز)

تحلیلگر کریپتو محبوبی که  پیش‌بینی سقوط بیت کوین در ماه می ۲۰۲۱ را تحلیل کرده بود، می‌گوید که اخیراً یک شاخص تاریخی دقیق بیت کوین حرکت صعودی را آغاز کرده است. طبق نموداری که این تحلیلگر در توئییتر خود اشتراک گذاشت، عبور شاخص میانگین متحرک همگرا-واگرا (MACD) در گذشته از زیر این خط در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ درست قبل از حرکت‌های صعودی بزرگ قیمت بوده است.

این تحلیلگر می‌گوید: که بیت کوین در فاز جدیدی است

همچنین دراینجا بخوانید؛ روند بیت کوین صعودی شد؟ بررسی ۳ دلیل برای اینکه فریب نخورید

تحلیلگر کریپتو محبوب با نام مستعار Dave the Wave به چندهزار فالوور خود در توییتر می‌گوید که شاخص میانگین متحرک همگرا-واگرا (MACD) از زیر «خط صفر» خود عبور کرده است. طبق نموداری که این تحلیلگر ارزدیجیتال به اشتراک گذاشت، عبور شاخص میانگین متحرک همگرا واگرا قبلا زیر این خط در سال‌های ۲۰۱۲، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹ درست قبل از حرکت‌های افزایشی و پامپ های بزرگ قیمت بوده است.

MACD یک شاخص مبتنی بر روند است که رابطه بین دو میانگین متحرک یک دارایی را نشان می‌دهد و توسط تریدرهای کریپتو برای تعیین واگرایی و همگرایی قیمت استفاده می‌شود. به گفته این تحلیلگر کریپتو، اکنون تقاطع MACD به زیر خط صفر مطابق با موقعیت بیش‌فروشی بیت کوین، مشابه آنچه در سال ۲۰۱۹ رخ داد، اتفاق افتاده است.

بیت کوین در حال حاضر با قیمت ۲۲,۵۵۳ دلار معامله می‌شود. این ارزدیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار تقریباً سه درصد در ۲۴ساعت گذشته و بیش از ۱۳درصد در هفت روز گذشته افزایش قیمت داشته است. همچنین قابل ذکر است که بیت کوین بیش از ۶۷درصد از بالاترین قیمت خود یعنی بیش از ۶۹۰۰۰دلار که نوامبر گذشته به آن رسیده بود، کاهش داشته است.

منبع: Dailyhodl