۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
Rate this post

تحلیل تکنیکال بیت کوین بیانگر این است که قیمت آن پایین تراز سطح حمایت ۲۶۱۵۰ دلاری است و اگر درمدت کوتاهی حمایت ۲۵۴۰۰ دلاری را زیر پا بگذارد، ریزش جدیدی را تجربه می کند.

  • بیت کوین به زیر حمایت ۲۶۱۵۰ دلاری کاهش پیدا می کند.
  • بهترین ارز دیجیتال بازار در حال حاضر زیر ۲۶۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده آن ۱۰۰ ساعته معامله خواهد شد.
  • یک حرکت کاهشی با مقاومت نزدیک به ۲۶۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی BTC/USD در حال درست شدن است.
  • اگر این حرکت زیرحمایت 25400 دلاری باشد، این ارزها دوباره ریزش می کنند.

همچنین در این مطلب بخوانید که: کارمزد تراکنش‌های شبکه اتریوم کاهش یافت! 

قیمت بیت کوین در حرکت نزولی می‌ماند

قیمت بیت کوین در تکاپو بود تا بالای منطقه مقاومت ۲۶۵۰۰ دلاری باشد اما این ارز دیجیتال برتر زیر سطح حمایت ۲۶۱۵۰ دلاری رو به کاهش رفت و در منطقه نزولی درحال حرکت است.

بیشترین قیمت بیت کوین نزدیک به ۲۶۱۳۳ دلار بود و هم اکنون در حال ریزش است. همچنین، یک شکست زیر سطح ۵۰%  فیوناچی داشت حرکت صعودی آن از ۲۵۴۰۰ دلار به ۲۶۱۳۳ بود. بیت کوین تا زیر حمایت ۲۵۷۵۰ دلار معامله می شود.

ارز دیجیتال برتر بازار در حال حاضر زیر ۲۶۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله شد. همچنین، یک حرکت نزولی کلیدی با مقاومت نزدیک به ۲۶۰۰۰ دلار در نمودار ساعتی BTC/USD شکل می گیرد.

ظواهر نشان می دهد که بیت کوین سطح حمایت ۲۵۵۷۰ دلاری را حفظ کرد که نزدیک به سطح ۷۶.۴% فیوناچی در حرکت صعودی از ۲۵۴۰۰ دلار به ۲۶۱۳۳ دلار است. مقاومت سریع نیز نزدیک به سطح ۲۶۰۰۰ دلار و روی خط روند هستش.

همینطور، اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۶۱۵۰ دلارهستش. هرحرکتی به بالای مقاومت ۲۶۱۵۰ دلاری نیز می تواند شروع یک مسابقه جدید باشد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک سطح ۲۶۵۰۰ دلار است که ثابت ماندن قیمت بیشتر از این سطح می تواند شروع یک حرکت رو به بالای تازه باشد.

مقاومت بعدی نزدیک سطح ۲۷۰۰۰ دلارهستش که بیشتر از آن می تواند باعث شود بیت کوین به سمت مقاومت ۲۷۵۰۰ دلاری افزایش داشته باشد. هرنوع افزایش بالاتر از ناحیه مقاومت ۲۷۵۰۰ دلاری هم می تواند قیمت را به سمت مقاومت ۲۸۵۰۰ دلاری هدایت کند.

فرایند کاهشی BTC

تحلیل تکنیکال بیتکوین بیانگر این است که اگر قیمت نمی تواند مقاومت ۲۶۰۰۰ دلاری را شکست دهد، احتمال دارد حرکت نزولی آن ادامه پیدا کند. حمایت سریع در مسیر کاهشی نیز نزدیک به سطح ۲۵۵۷۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک سطح ۲۵۴۰۰ دلار می باشد که زیر آن می تواند به شدت در حرکت نزولی قرار بگیرد. دراین مورد، بیت کوین می‌تواند در مدت کوتاهی به سمت حمایت ۲۵۰۰۰ دلاری ریزش داشته باشد.

اندیکاتور‌های تکنیکال بیتکوین:

  • اندیکاتور مکدی ساعتی هم اکنون در منطقه کاهشی رو به بالا است.
  • شاخص قدرت نسبی ساعتی اکنون زیر سطح 50 هستش.
  • سطح های حمایت اصلی: اول 25570 دلار و بعد از آن 25500 دلاراست.
  • سطح های مقاومت اصلی: به ترتیب 26000 دلار، 26150 دلار و 26500 دلاراست.

منبع: NewsBTC