۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
Rate this post

قیمت بیت کوین در حال نزولی شدن زیر سطح ۲۹۲۰۰ دلار است. این ارز دیجیتال زیر ۲۹۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ معامله می‌شود. در نمودار یک ساعته جفت BTC/USD خط روند اصلی صعودی با حمایت نزدیک به ۲۹۷۰۰ دلار شکسته شده است. این جفت ممکن است نزول بیشتری را تجربه کند و تا حمایت ۲۸۲۰۰ دلار کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین

قیمت بیت کوین به زیر منطقه حمایت ۳۰۰۰۰ دلار کاهش یافته و این ارز دیجیتال حتی منطقه حمایت کلیدی ۲۹۶۵۰ دلاری را شکسته است.

علاوه بر این، در نمودار یک ساعته جفت BTC/USD خط روند اصلی صعودی با حمایت نزدیک به ۲۹۷۰۰ دلار شکسته شده است. این جفت سطح ۲۸۸۸۰ دلار را آزمایش کرد. کف هفتگی جدید نزدیک به ۲۸۸۸۰ دلار تشکیل شده و قیمت اکنون در حال تثبیت است.
بیت کوین
بیت کوین زیر ۲۹۵۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ معامله می‌شود. نزدیک‌ترین مقاومت، سطح ۲۹۲۵۰ دلار است. این سطح نزدیک به ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی کاهش اخیر از ۳۰۳۳۳ به ۲۸۸۸۰ دلار قرار دارد.

اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۲۹۷۵۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ است. این سطح نزدیک به ۶۱.۸% فیبوناچی اصلاحی کاهش اخیر از ۳۰۳۳۳ به ۲۸۸۸۰ دلار قرار گرفته است.

مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۰۰۰۰ دلار است. شکسته شدن این سطح می‌تواند شروع یک افزایش تازه باشد. در این صورت، قیمت می‌تواند تا مقاومت ۳۰۴۰۰ دلار افزایش یابد. هر گونه صعود بیشتر می‌تواند امکان حرکت به سمت مقاومت ۳۰۸۵۰ دلار را افزایش دهد.

سناریوی کاهش قیمت

اگر بیت کوین نتواند مقاومت ۲۹۲۵۰ دلار را از پیش رو بردارد، روند نزولی ادامه خواهد یافت. نزدیک‌ترین حمایت در صورت نزول، سطح ۲۸۸۸۰ دلار است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۲۸۵۰۰ دلار قرار دارد که در زیر آن قیمت ممکن است برای بازیابی تلاش کند. حمایت بعدی نزدیک به سطح ۲۸۲۰۰ دلار است. نزول بیشتر ممکن است منجر به حرکت به سمت سطح ۲۷۵۰۰ دلار در کوتاه مدت شود.

اندیکاتورها

MACD یک ساعته: MACD اکنون در منطقه نزولی در حال افزایش است.

RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی): RSI برای BTC/USD اکنون زیر سطح 50 است.

سطوح حمایت اصلی: ۲۸۸۸۰ دلار و به دنبال آن ۲۸۲۰۰ دلار.

سطوح مقاومت اصلی: ۲۹۲۵۰ دلار، ۲۹۷۵۰ دلار و ۳۰۰۰۰ دلار.

منبع: Newsbtc