۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
5/5 - (1 امتیاز)

اشتیاق دوباره صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین با مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی تازه و زیاد شدن روال سرمایه ازسمت شرکت های سرمایه گذاری محدود به اوج خود برگشت. صندوق قابل معامله بیت کوین نظاره گر ورودی هفتگی ۶۵ میلیون دلاری بوده است که در یکسال پیش بزرگترین ورودی هفتگی به این صندوق است.

ورودی هفتگی ۶۵ میلیون دلاری BITO ProShares

۲۶ ژوئن تحلیلگر ارشد صندوق قابل معامله بلومبرگ، شاهد زنجیره ای از جریان ها به صندوق فیوچرز بیت کوین BITO بود. این صندوق بزرگترین ورودی هفتگی خود را با ۶۵.۳ میلیون دلار در یک سال دیده است.

BITO اولین صندوق قابل معامله بیت کوین در آمریکا بود و یکی از بهترین ها در بین شرکت های سرمایه گذاری محدود است. بالچوناس ادعا دارد که BITO بیت کوین را کاملاً ردیابی کرده، سالانه ۱.۰۵ درصد از قیمت‌های اسپات عقب‌ است و کارمزد آن ۰.۹۵ درصدی است.‌

 ProShares گزارش کرد، صندوق BITO از اول سال ۲۰۲۳، ۵۹.۶ درصد سود داشت. از زمانی که BlackRock برای صندوق قابل معامله بیت کوین خود در ۱۵ ژوئن ثبت نام کرده است، علاقه به برگرفته های بیت کوین در سراسر جهان افزایش پیدا کرد.

با توجه به صرافی ارز دیجیتال Deribit، سود معاملات فیوچرز بیتکوین از هفته پیش افزایش یافت. الان تا ۲۵ ژوئن ۳۱۹ میلیون دلار است که حدودا ۳۰ درصد نسبت به هفته پیش افزایش یافت.

OI معیاری است از تعداد کل قراردادهای فیوچرز معوق که تسویه نشده‌ است.

همچنین در این مطلب بخوانید که: احتمال افزایش قیمت اتریوم تا ۳٬۰۰۰ دلار 

زندگی دوباره معاملات صندوق قابل معامله بیت کوین

اشتیاق صندوق قابل معامله و افزایش قیمت بیتکوین حاصل از آن هم خبربسیار خوبی برای بزرگترین مدیر دارایی‌های رمزنگاری جهان، Grayscale بود. GBTC که ماه‌ها است با تخفیف‌های بسیار بالایی برای شناسایی کردن قیمت بیتکوین معامله می‌کند، با نزول این شکاف در مسیر درست در حال حرکت است.

هنوز مشخص نشده است که آیا کمیسیون بورس و اوراق بهادار صندوق قابل معامله بیتکوین را تایید می‌کند یا نه، اما الان رقابت پابرجاست،چون که موج جدیدی از پرونده‌ها به دنبال BlackRock هستند.

WisdomTree برای سومین بار در کمیسیون بورس آمریکا ثبت نام کرد تا یک صندوق قابل معامله بیتکوین درست کند، چند ساعت بعد Invesco درخواست خود را برای یک محصول مشابه آن تمدید کرده است.

25 ژوئن، نیت گراچی، رئیس فروشگاه صندوق قابل معامله، فهرستی از صادرکنندگان صندوق قابل معامله را در توییتر انتشار داد که او مراقب آنها است، زیرا او بر این اعتقاد است که آنها بر اساس پرونده‌های قبلی، یک صندوق قابل معامله بیتکوین را ثبت می‌کنند یا مجدد ثبت می‌کنند. این فهرست شامل Geraci named First Trust ،VanEck ،Global X و Fidelity است.

منبع: Cointelegraph