۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
5/5 - (1 امتیاز)

چنگپنگ ژائو، بنیان‌گذار بایننس، به نظر می‌آید که قصد اعتراف به اتهامات نقض الزامات ضدپولشویی آمریکا را دارد و از موقعیت مدیرعاملی این صرافی رمزارزی بازنشانده خواهد شد.

گزارشات حاکی از آن است که چنگپنگ “سی‌زد” ژائو تصمیم به استعفا از سمت مدیرعاملی گرفته است، در حالی که وزارت دادگستری ایالات متحده (DOJ) آماده به اعلام تسویه‌حساب ۴.۳ میلیارد دلاری با این شرکت می‌باشد.

اتهامات بنیان‌گذار بایننس

به گزارش وال استریت ژورنال، ژائو قرار است به چندین اتهامی که توسط DOJ ارائه شده‌اند، اعتراف کند. او در تاریخ ۲۱ نوامبر در یک دادگاه فدرال در سیاتل حاضر شده و اعتراف خود را اعلام خواهد کرد. این گزارش همچنین اظهار می‌کند که او قصد دارد به “یک اتهام کیفری” مرتبط با نقض قوانین ضدپولشویی اعتراف کند.

با وجود اینکه این توافق به چنگپنگ این امکان را می‌دهد که سهام اکثری خود را در بایننس حفظ کند و احتمالاً از زندان رفتنش در اثر این توافق جلوگیری شود، اما او مجاز به اشغال سمت اجرایی در این شرکت نخواهد بود.

وال استریت ژورنال همچنین افزوده است که این توافق تأثیری بر تعقیبات کمیسیون اوراق بهادار و ارزش‌های معاملاتی ایالات متحده نخواهد داشت، زیرا تسویه حاصل از آن شامل یک تسویه برای پرونده‌ای است که این کمیسیون در ژوئن ماه علیه بایننس راه‌انداخته بود.

مدیرعامل سابق بایننس در توییتر خود چنین توییتی منتشر کرد:

امروز من از موقعیت مدیرعاملی بایننس استعفا دادم. اعتراف می‌کنم که از دست دادن این مسئولیت احساسی سخت بود. اما من می‌دانم که این تصمیم درست است. اشتباهاتی انجام دادم و باید مسئولیت آنها را بپذیرم. این تصمیم بهترین انتخاب برای جامعه ما، بایننس و خودم است.

بایننس دیگر یک نوزاد نیست. زمان آن رسیده است که اجازه دهم به پا بخیزد و دویدن یاد بگیرد. اطمینان دارم که با تیم قوی‌ای که دارد، بایننس به رشد و برتری ادامه خواهد داد.

فعالیت‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی مرتبط با رمزارز به دلیل انتشار اخبار در مورد توافق گناهی چنگپنگ افزایش یافته است.

شبکه‌های اجتماعی مرتبط با رمزارز به شدت فعال شده‌اند، زیرا اطلاعات درباره توافق گناهگار بودن cz در این شبکه‌ها منتشر شده و گسترش یافته است.

منبع: cointelegraph