۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
Rate this post

قیمت بیت کوین در حال حاضر به سمت اصلاح زیر سطح ۲۳۰۰۰ دلاری است. ارز دیجیتال برتر بازار، بیتکوین به زیر ۲۳۱۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. یک خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به ۲۳۰۵۰ دلار در نمودار یک ساعته BTC/USD در حال شکل‌گیری است. اگر گاوها بتوانند از حمایت ۲۲۵۰۰ دلاری محافظت کنند، این جفت می‌تواند روند صعودی جدیدی را آغاز کند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین یک اصلاح نزولی را در زیر منطقه ۲۳۲۵۰ دلاری آغاز کرد. این ارز دیجیتال یک مسیر نزولی ثابت را دنبال کرد و حتی به زیر سطح ۲۲۸۰۰ دلاری کاهش یافت.

سپس ناحیه پشتیبانی ۲۲۶۰۰ دلاری را نیز آزمایش کرد. قیمت یک کف نزدیک به حدودا ۲۲۵۹۹ دلار را تشکیل داد و اکنون در حال تثبیت است. در نهایت به آرامی به بالای سطح ۲۳.۶ درصد فیبوناچی اصلاحی کاهش اخیر از ۲۳۵۹۰ دلار به سطح حدود ۲۲۵۹۹ دلاری صعود کرد.

بیت کوین در زیر سطح مقاومتی ۲۳۱۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. نزدیک‌ترین مقاومت منطقه ۲۳۰۵۰ دلاری است. همچنین یک خط روند نزولی اصلی با مقاومت نزدیک به قیمت ۲۳۰۵۰دلاری در نمودار یک ساعته BTC/USD در حال شکل‌گیری است.

همچنین دراینجا بخوانید؛ تحلیل تکنیکال ETH/USD : احتمال افزایش قیمت اتریوم

این خط روند نزدیک به ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی کاهش اخیر از قیمت ۲۳۵۹۰به ۲۲۵۹۹ دلاری است. مقاومت اصلی بعدی نزدیک منطقه ۲۳۲۲۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد.

حرکت اخیر بالای مقاومت ۲۳۲۲۰دلاری می‌تواند منجر به شروع یک روند صعودی ثابت شود. در این صورت، قیمت ممکن است تا ۲۳۵۰۰ دلاری افزایش یابد. مقاومت بعدی نزدیک به ۲۴۰۰۰ دلاری خواهد بود.

سناریوی کاهش قیمت

اگر قیمت رمزارز بیت کوین نتواند ناحیه مقاومتی ۲۳۲۲۰ دلاری را بشکند، به روند نزولی خود ادامه خواهد داد. نزدیک‌ترین حمایت در سمت نزولی منطقه ۲۲۶۰۰ دلاری است.

حمایت اصلی بعدی نزدیک به منطقه ۲۲۵۰۰ دلاری قرار دارد. شکست این سطح موجب حرکت قیمت به سمت سطح ۲۲۲۰۰ دلار خواهد بود. همچنین هر گونه نزول بیشتر در کوتاه مدت ممکن است که قیمت را به ۲۱۵۰۰ دلار خواهد رساند.

بررسی اندیکاتورها

با بررسی اندیکاتور و اسیلاتورهای مهم برای بیت کوین داریم:

  • MACD یک ساعته: MACD اکنون در منطقه نزولی در حال کاهش است.
  • RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی): RSI برای BTC/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.
  • سطوح پشتیبانی اصلی: ۲۲۶۰۰ دلار و به دنبال آن ۲۲۵۰۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی: ۲۳۰۵۰ دلار، ۲۳۲۰۰ دلار و ۲۳۵۰۰ دلار.

منبع: Newsbtc