۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
5/5 - (1 امتیاز)

نمودار قیمت بیت کوین در زیر محدوده مقاومتی ۲۸۵۰۰ دلار نشانه‌هایی از نزول را دارد. ارز دیجیتال برتر بازار زیر قیمت ۲۸۱۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ معامله می‌شود. یک خط روند نزولی با مقاومتی در نزدیک به ۲۸۰۰۰ دلار در تایم فریم یک ساعته جفت ارز BTC/USD آمریکا در حال تشکیل است. نمودار این جفت ارز می‌تواند یک اصلاح صعودی ایجاد بکند، اما این صعود در سطح ۲۸۵۰۰ دلار با یک سد قوی روبرو خواهد شد.

تحلیل تکنیکال نمودار بیت کوین

قیمت بیت کوین نتوانست به بالای محدوده مقاومتی ۲۹۰۰۰ دلار صعود کند. کاهش قیمت این ارز دیجیتال ادامه یافت و در زیر منطقه حمایتی ۲۸۲۰۰ دلار معامله شد.

قیمت حتی سطح ۲۸۰۰۰ دلار را شکست و به قیمت ۲۷۶۵۰ دلار پولبک زد. قیمت یک کف نزدیک به ۲۷۶۶۴ دلار شکل داد و درحال حاضر قیمت در حال تثبیت است. این ارز دیجیتال در نزدیکی ناحیه مقاومتی ۲۸۰۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود. یک خط روند نزولی با مقاومتی در نزدیک به ۲۸۰۰۰  دلار در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD در حال شکل‌گیری است.

همچنین، بیت کوین زیر قیمت ۲۸۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته ساده معامله می‌شود. نزدیک‌ترین مقاومت به نمودار، ۲۸۰۵۰ دلار می باشد. مقاومت مهم بعدی در نزدیکی قیمت ۲۸۲۰۰ دلار و سطح ۲۳.۶% فیبوناچی اصلاحی حرکت از قیمت ۲۹۹۷۵ به ۲۷۶۶۴ دلار قرار دارد.

اولین مقاومت اصلی نزدیک به ۲۸۵۰۰  دلار می باشد که بالاتر از آن قیمت ممکن است ۵۰% فیبوناچی اصلاحی حرکت نزولی خود از ۲۹۹۷۵  به ۲۷۶۶۴ دلار را تست کند.

همچنین دراینجا بخوانید؛ پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت: واردات با ارزهای دیجیتال به‌زودی عملیاتی می‌شود

مقاومت قیمت رند بعدی نزدیک به ۲۹۰۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته قرار دارد. شکسته شدن این منطقه، قیمت بیت کوین را به ۲۹۵۰۰ دلار سوق خواهد داد. هر گونه افزایش بیشتر می‌تواند منجر به رشد تا ۳۰هزار دلار بشود.

سناریوی ریزش قیمت

اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت مهم ۲۸۲۰۰ دلاری را از پیش رو بردارد، روند نزولی ادامه خواهد داشت. نزدیک‌ترین حمایت، سطح ۲۷۶۵۰ دلاری است.

حمایت کلیدی بعدی نزدیک به محدوده قیمتی ۲۷۲۰۰دلار قرار دارد که در زیر آن قیمت امکان دارد تا حمایت ۲۷۲۰۰ دلار ریزش داشته باشد. هر گونه نزول بیشتر ممکن است در کوتاه مدت بیت کوین را به قیمت ۲۵۵۰۰ دلار برساند.

بررسی اندیکاتورها

MACD ساعتی: MACD درحال حاضر در منطقه نزولی در حال افزایش است.

RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی): RSI برای BTC/USD اکنون در زیر سطح ۴۰ است.

سطوح حمایت اصلی: ۲۷۶۵۰ دلاری و به دنبال آن ۲۷۲۰۰ دلاری.

سطوح مقاومت اصلی: ۲۸۲۰۰ دلاری، ۲۸۵۰۰ دلاری و ۲۸۸۰۰ دلاری.

منبع: Newsbtc