۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
Rate this post

قیمت بیت کوین در حال تلاش برای افزایش بیشتر در بالای منطقه مقاومتی ۲۸۵۰۰ دلار است. این ارز دیجیتال در زیر قیمت ۲۸۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ خرید و فروش می‌شود. یک خط روند صعودی همراه با حمایتی در نزدیکی ۲۸۲۰۰ دلار در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD در حال تشکیل است. در صورتی که این جفت ارز نتواند از مقاومت مهم ۲۸۸۰۰ دلاری عبور کند، احتمال ریزش خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال نمودار بیت کوین

نمودار قیمت بیت کوین پس از تشکیل یک کف، موج اصلاحی را در بالای ناحیه مقاومت ۲۸۰۰۰ دلاری آغاز کرد. این ارز دیجیتال به بالای منطقه مقاومتی ۲۸۲۰۰ دلاری صعود کرد تا وارد منطقه صعودی کوتاه مدت بشود.

همچنین سطح ۲۳.۶درصد فیبوناچی اصلاحی ریزش قیمت ۲۹۹۷۵ به ۲۷۶۶۵ دلار از پیش رو برداشته است. با این حال، گاوها یا خریداران در نزدیکی منطقه ۲۸۸۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ با مقاومت قوی مواجه شدند.

رشد قیمت بیت کوین در نزدیکی ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی کاهش در قیمت ۲۹۹۷۵ به ۲۷۶۶۵ دلار متوقف شد. این ارز دیجیتال درحال حاضر زیر ۲۸۸۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ معامله می‌شود.

همچنین، یک خط روند صعودی به همراه  حمایتی نزدیک به قیمت ۲۸۲۰۰ دلار در نمودار یک ساعته جفت ارز BTC/USD در حال شکل‌گیری است. نزدیک‌ترین مقاومت مهم سطح قیمتی 28800 دلار می باشد. مقاومت اصلی بعدی در نزدیکی محدوده ۲۹۰۰۰ دلار تا ۲۹۰۸۰ دلار قرار دارد.

شکسته شدن این مقاومت موجب افزایش بیشتر قیمت خواهد شد. در صورت شکستن مقاومت، قیمت ممکن است تا سطح ۲۹۵۰۰ دلار افزایش یابد. هر گونه صعود بیشتر می‌تواند موجب آزمایش مقاومت ۳۰ هزار دلار شود.

سناریوی ریزش قیمت

اگر قیمت بیت کوین نتواند مقاومت مهم ۲۸۸۰۰ دلاری را از پیش رو بردارد، روند نزولی دیگری شروع خواهد شد. نزدیک‌ترین حمایت در صورت نزول سطح ۲۸۲۰۰ دلار و خط روند است.

همچنین دراینجا بخوانید؛ ریزش قیمت بیت کوین در پی تغییر احساسات در بازار کریپتوکارنسی

حمایت اصلی بعدی نزدیک به قیمت ۲۷۶۶۰ دلار یا آخرین کف قرار دارد که در زیر آن امکان دارد قیمت به سمت منطقه حمایتی ۲۷۲۰۰ دلار ریزش یابد. هر گونه نزول بیشتر ممکن است قیمت بیت کوین را در کوتاه مدت به قیمت ۲۶۵۰۰ دلار برساند.

بررسی اندیکاتورها

MACD یک ساعته: MACD اکنون در منطقه صعودی در حال ریزش است.

RSI یک ساعته (شاخص قدرت نسبی): RSI برای BTC/USD اکنون بالاتر از سطح ۵۰ است.

سطوح حمایتی مهم: ۲۸۲۰۰دلار و به دنبال آن ۲۷۶۶۰ دلار.

سطوح مقاومتی مهم: ۲۸۸۰۰ دلار، ۲۹۰۰۰ دلار و ۲۹۵۰۰ دلار.

 

منبع: Newsbtc