۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com

چگونه کسب درآمد کنیم؟

ابتدا نیاز است بدانید در حوزه رمز ارزها یا Crypto Currency چه اتفاقی می افتد. رمز ارزها نوعی از پول است که قابلیت مبادله آن نیز به صورت آزاد وجود دارد و یکی از پر سود ترین انواع مبادلات می‌باشد.

این رمز ارزها چگونه بدست می‌آیند؟

رمز ارز ها به دو صورت بدست خواهند آمد:

۱- خرید و فروش در پلتفرم‌های معاملاتی مختلف

۲- فروش کالای خود به ازای این رمز ارزها

۳- ماین کردن رمز ارزها

ماین کردن یعنی چی؟

کلمه ماین یا Mine به معنی استخراج می‌یاشد و معمولا برای معادن مختلف مثل معدن طلا استفاده می‌شود. شما هنگامی که فرآیند ماین را شروع می‌کنید دقیقا مثل این است که چند کارگر را استخدام کردید و آنها برای شما طلای دیجیتال استخراج می‌کنند.

این کار چه سودی برای بقیه دارد؟

این کار یا همان ماین کردن باعث پیشرفت شبکه رمز ارزها شده و تراکنش‌های این شبکه را تایید می‌نماید. پس این یک معامله برد برد برای همه افراد شبکه است.

حالا برای کسب درآمد از این بستر چه باید بکنم؟

برای بهره مندی از این فرصت طلایی شما باید مراحل زیر را انجام دهید تا کارگران الکترونیکی شما شب و روز بدون استراحت، آب، غذا و دستمزد روزانه برای شما درآمد فراهم کنند و شما با خیال راحت پول‌های خود را بشمارید!

مراحل کسب درآمد

۱- انتخاب ماینر

ماینرها انواع متفاوتی دارند و طریقه عملکرد آنها متفاوت است. ابتدا شما باید بدانید چه ماینری برای شما مناسب است. این انتخاب بستگی به چند فاکتور مهم دارد.

الف) ارز مد نظر برای ماینینگ: رمز ارزها الگوریتم‌های متفاوتی دارند و برای انجام محاسبات به سخت افزارهای متناسبی احتیاج دارند. به طور مثال الگورتیم Bitcoin با  Ethereum متفاوت است و به همین دلیل سخت افزار متفاوتی نیز احتیاج دارند. در حال حاضر با توجه به شرایط بازار این ۲ رمز ارز، انتخاب Bitcoin منطقی تر است زیرا از قیمت بالاتری برخوردار است و قابلیت خرید، فروش و سرمایه گذاری برای این رمز ارز بیشتر مهیا است.

ب) قدرت پردازش ماینر: ماینرها مانند سایر وسایل راندمان محدودی دارند و این راندمان با مشخصه ای به نام نرخ ساخت رمز یا Hash Rate قابل اندازه گیری می‌باشد. هرچه هش ریت دستگاه شما بالاتر باشد، سهم شما از سود بازار بیشتر خواهد و رقبای کمتری خواهید داشت.

در صورتی که هنوز در انتخاب ماینر خود شک دارید می‌توانید با مشاوران ما صحبت کنید و با اطمینان سرمایه گذاری کنید

برای مشاهده لیست محصولات ما می‌توانید از قسمت فروشگاه دیدن فرمایید.