۰۹۲۰۹۶۴۰۷۴۴ info@bcc-holding.com
Rate this post

توییت اخیر بزرگترین و تأثیرگذارترین طرفدار رمزارز دوج کوین، ایلان ماسک، ۱۳۰.۴میلیون دنبال کننده او را شگفت‌زده کرده است. ماسک در این توییت اظهار داشت که قبلاً در حوزه کریپتو کار می‌کرد، اما اکنون علایق او به هوش مصنوعی گسترش یافته است. بسیاری از حساب‌های کریپتویی برجسته توییتر، مانند Baby Doge Coin و Binance به این توییت پاسخ دادند.

اظهارات اخیر ایلان ماسک در مورد هوش مصنوعی

ایلان ماسک (Elon Musk) در یک توییتر اظهار داشت که در حال انتقال از کریپتو به هوش مصنوعی است. اسکات ملکر (Scott Melker) تریدر محبوب و Binance به این توییت پاسخ دادند: «چرا هر دو نه؟». برخی تصور می‌کردند که در آینده ماسک ممکن است مایل باشد عشق خود به دوج کوین و اشتیاق جدید خود برای هوش مصنوعی را ترکیب کند.

اخیراً، این میلیاردر فناوری انتقاداتی را در مورد برنامه ChatGPT که در پایان سال گذشته منتشر شد، مطرح کرده است و آن را «هوش مصنوعی بیدار شده» می‌نامد. در ماه دسامبر، ماسک در توییتی نوشت:

خطر آموزش هوش مصنوعی برای بیدار شدن کشنده است.

ایلان ماسک در سال ۲۰۱۵ شرکت Open AI سازنده ChatGPT را تأسیس کرد و در سال ۲۰۱۸ به دلیل اختلاف نظر با رویکردی که شرکت در پیش گرفته بود، آن را ترک کرد. اکنون او از Open AI به دلیل ایجاد یک محصول هوش مصنوعی که اساساً به کاربران دروغ می‌گوید، انتقاد می‌کند.

اوایل این هفته، او در طی یک رویداد اظهار داشت که در مورد هوش مصنوعی نگران میباشد. او افزود که معتقد است «این چیزی است که ما باید نگران آن باشیم. این یک فناوری کاملا خطرناک است و او می‌ترسد که «اقداماتی برای تسریع آن انجام داده باشد».

بر اساس منابع مختلف، ایلان ماسک در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی شرکت هوش مصنوعی خود برای رقابت با هوش مصنوعی Open AI هست.

در همین حال، قیمت دوج کوین به این اظهارات ماسک واکنش نشان داده است و در یک ساعت گذشته حدود ۰.۱۱ درصد کاهش یافته است، اما طبق CoinMarketCap طی یک روز گذشته در مجموع ۰.۵۴ درصد افزایش یافته است.

آیا طرفداران دوج کوین باید نگران باشند؟

ماسک در حال حاضر تجربه گسترده‌ای در اداره شرکت‌ها به طور همزمان دارد. اگر طرفداران کریپتو هراس داشته باشند که او اکنون حمایت از دوچ کوین را به نفع «علاقه‌مندی» جدید خود به هوش مصنوعی، کنار بگذارد، به احتمال خیلی زیاد در اشتباه هستند.

این کارآفرین نوآور احتمالاً می‌تواند در آینده کریپتو و هوش مصنوعی را با هم ترکیب بکند. با توجه به اینکه او مالک توییتر است، ممکن است چشم‌اندازهای دوج کوین و هوش مصنوعی تحت فرمان او بسیار گسترده می باشد.

منبع: U.Today